Widerrufsrecht
Schade en problemen
Inspecteer je bestelling bij ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel defect of beschadigd is of als je het verkeerde artikel hebt ontvangen. Dan kunnen wij het probleem evalueren en het voor je oplossen.
Uitzonderingen/artikelen die niet mogen worden geretourneerd
Bepaalde soorten artikelen mogen niet worden geretourneerd, zoals bederfelijke goederen (zoals voedingsmiddelen, bloemen of planten), aangepaste producten (zoals speciale bestellingen of gepersonaliseerde artikelen). Neem contact op als je vragen of zorgen hebt over jouw specifieke artikel.
Artikelen in de uitverkoop of cadeaubonnen kunnen helaas niet worden geretourneerd.
Omruilen
De snelste manier om het gewenste artikel te krijgen is het artikel dat je hebt te retourneren en het nieuwe artikel apart te kopen als de retour eenmaal is geaccepteerd.
Wettelijke bedenktermijn van 14 dagen in de EU
Onverminderd het bovenstaande heb je, als de goederen naar de Europese Unie worden verzonden, het recht om je bestelling binnen 14 dagen te annuleren of te retourneren, om welke reden dan ook en zonder opgave van redenen. Net als hierboven moet je artikel zich in dezelfde staat bevinden als waarin je het hebt ontvangen, niet gedragen of ongebruikt, met labels en in de originele verpakking. Je hebt ook een bon of het aankoopbewijs nodig.
Eventuele kosten bij een retour aanvraag:
0-14 dagen herroepingsrecht
-0% van het retour bedrag (retour kosten voor eigen rekening).
1-30 dagen na uw annuleringstermijn van 14 dagen
-10% van het retour bedrag (retour kosten voor eigen rekening).
31-60 dagen na uw 14-daagse annuleringsrecht
-15% van het retour bedrag (retours kosten voor eigen rekening).
61 - ..dagen na uw 14-daagse annuleringsrecht of producten uit de outlet/sale
Helaas geen retour mogelijk.
Retour die zonder aanmelding via het retour portaal
worden verstuurd zullen niet in behandeling worden genomen en worden terug gestuurd, of in overleg tegen 25% van de retourkosten.
Heeft u eventueel vragen over een retour
Neemt u contact met ons op via info@texstar.nl /ref uw reden en-of ordernummer
Terugbetaling
Wanneer we je retour hebben ontvangen en geïnspecteerd, krijg je hier melding van en laten we je ook weten of de retour is goedgekeurd. Bij goedkeuring word je automatisch binnen tien werkdagen terugbetaald via de oorspronkelijke betaalmethode. Vergeet niet dat het enige tijd kan duren voordat de bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling heeft verwerkt en gestort.
Neem contact met ons op via info@texstar.nl als het meer dan 15 werkdagen geleden is dat we je retour hebben goedgekeurd.